2013. március 3.

Booster Cover (láb dekor)

A lábakra való dekor betét festése elkészült.


1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Már egy ideje nézegetem a blogodat és a kis R2-es épülését : ) Nagyon szép munka, GRATULÁLOK!

    Egyúttal szeretnék egy kis tanácsot kérni, évek óta tervezgetem én is egy saját R2 megépítését, de eddig még csak a "de jó lenne" szintig jutottam el. Most viszont komoly motivációm van, hogy tényleg belevágjak. Sokat olvasgattam már a témában, nézegettem az építések folyamatait, és nagyon szeretném én is nap mint nap csinálgatni, építgetni. : )

    Azt szeretném megkérdezni tőled, hogy tudsz-e esetleg nekem az egyes fázisokban segítséget, tanácsot adni, megosztani, mikor és mire figyeljek, mit és hol érdemes beszerezni.

    Elsősorban azt szeretném megkérdezni, hogy a burkolatokat és a fej részt alkotó idomot hol, miből és főleg mennyiért tudnám megcsináltatni?

    A válaszodat előre is nagyon szépen köszönöm!
    Üdvözlettel: Ódor Balázs

    o.balazs83@gmail.com

    VálaszTörlés